Saffran

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

really!

Av Natalie - 23 mars 2012 00:34

Känner mig tom kanske för att jag inte har ätit så mkt den senaste veckan.. men annars så känner jag mig lite tom känns som om jag har letat efter svar ända sedan farsan dog -04. letar efter något att hålla fast vid om det så är mc klubben eller graven.

Man har gått igenom helvetet och lite till blivit sårad av ____ men ändå kämpat jag har alltid hållt familjen och kärlek närmast gjort allt jag kunnat för att tillfredsställa andra hjälpt andra och sist sig själv finns en som hjälp mig! hade jag inte träffat _____ hade jag nog inte kunnat ta reda på så mycket och fått så mycket svar. känns som om att ju mindre jag äter desto mindre tynger jag ner familjen.. man kanske har gått och blivit knäpp och sjuk av att tänka så men vad gör man inte för familjen ? Jag älskar ju dom! annars är man ju en extremt possitiv och glad människa med glimten i ögat och tron på mig själv och andra.. hmm antar att det bara är ett tilfälle att skriva av sig och få ur sig lite inge fel med det heller lika bra o stay strong och var sig själv!



- Rock on-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 2 maj 2013 13:34

The silence awakes me My heartbeat would so easily reveal me. Who am I ? What is left ? Is it my mind ? that constantly deceives me .   I am beginning to doubt me, If what I feel and see Is real. All my pride has left me. My value as a hu...

Av Natalie - 23 april 2013 18:45

Sometimes I Feel like I dont have a partner. It´s hard to believe there`s nobody out there. It´s hard to believe that I`m all alone.   I DON`T EVER WANT TO FEEL LIKE I DID THAT DAY !   You made me fall once again when does it end ? When...

Av Natalie - 17 april 2013 09:00


  Feel like your life is over. Feels like all hope is gone. This is all a crisis. This is all a blur. Let it out!  You can scream and you can shout! ...

Av Natalie - 11 april 2013 20:02


Varför ? varför känner jag mig så jävla ful och oduglig jag kan inte, Vill inte ens titta på mig själv i spegeln längre . .  Jag är inte bra nog, Du duger inte. . det är alla ord som snurrar i mitt huvud . .  Vad är felet på en ? varför ska det v...

Av Natalie - 9 april 2013 12:46


I drove for miles just to find you and find myself. All these screams, All these voices in my head. You gave me strength, gave me hope for a lifetime!It's not your fault I'm a bitch, I'm a monster. I'm a beast and I feast . .Baby I can feel myself...

Presentation


Natalie
22-02-91

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards